czwartek, 28 lutego 2013

Magnes z dziadkiem

Witajcie kochani!

Zauważyłam, że ten miesiąc upłynął mi pod znakiem altered art. Chyba wszystko za sprawą naszego lutowego wyzwania. ;)
Ostatnio kupiłam w Empiku rameczkę z magnesem na lodówkę, z przeceny za 3 zł. :) Postanowiłam ją ozdobić i nieco przerobić i oto co wyszło.
Użyłam zdjęcia mojego dziadka z dzieciństwa. Uroczy z niego młodzieniec. :)

Ramkę pomalowałam farbą akrylową, aby nadać jej wygląd nieco "starawej". Do tego metalowy kwiat oraz papierowa różyczka.
Nie mogło zabraknąć zawieszki kluczyka i listka wyciętego z dziurkacza brzoza 2,5 cm z papieru Dreamer - Drive All Night.
Tło dla zdjęcia stanowi papier Dreamer - Nights Fever. Na sam koniec dodałam nieco błysku robiąc niewielkie kropelki z Glass Effekt Gel.
Pozdrawiam Was serdecznie,



Produkty ze sklepu, których użyłam:
Metalowe kwiaty
Małe papierowe różyczki - białe
Dziurkacz brzoza 2,5 cm 
Zawieszka - klucze
Dreamer - Drive All Night
Dreamer - Nights Fever
Glass Effekt Gel - przezroczysty
Klej Magic z precyzyjną końcówką

1 komentarz:

  1. Gratuluję pomysłu. Pięknie oprawione zdjecie .Stylowo i z duszą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń