wtorek, 6 marca 2012

produkt miesiąca - żakardowe ćwieki w letniej odsłonie

 Witajcie










Jak ja tęsknię za kolorami lata. 
Z połączenia kapuśniaczka i kamikaze powstał  niezwykle optymistyczny notes, który dodatkowo ozdobiłam kolorową kwiatową kompozycją :) 
Przymierzałam różne ćwieki do tego zestawienia , ale ćwiek żakardowy nie miał sobie równych. 
Idealnie pasuje do pasiastego papieru Kamikaze UHK Gallery
Tak mi się spodobało to połączenie,że postanowiłam jeszcze wykonać zakładkę do kompletu.

Nasz bohater ćwiek żakardowy, który jest obecnie produktem miesiąca i ma teraz promocyjną cenę


zestaw notes + zakładka

 i zakładka solo



Materiały:
Papier  Kamikaze Sklepy Cynamonowe
Papier Kapuśniaczek 01
Ćwieki żakardowe zielone pasy
Kwiatki jeansowe Dolina Tęczy
Koronka beżowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz