wtorek, 8 maja 2012

Kartka w majowym klimacie

Ostatni tydzień przyniósł nam prawdziwą eksplozję koloru. Nie byłam w tym czasie w Łodzi i przeżyłam duży szok, jak bardzo świat mój się zazielenił! Jest pięknie! Maj się zaczął nie tylko wiosennie ale wręcz letnio - były przecież 30stopniowe upały! Pewnie wiele z Was w jakiś tam, większym lub mniejszym, stopniu zaszalało w ramach tzw. "weekendu majowego". Dzisiejsza kartka właśnie nawiązuje do tego klimatu - do pikników, do świeżości kolorów, wypadów na rower...

Użyłam tu różnych papierów - nawiązujących do obrusa piknikowego, do słonecznych dni i do świeżej zieleni. Ponadto dodałam dużo kwiatków i motyw roweru.

A w środku, na kraciastym jest  "biały obrus" do zapełnienia życzeniami ;)- widać tylko rąbek ;)


Wykorzystane materiały:
Papiery Galerii Papieru : Cudowne Lata 02, Lekcja Miłości 5,
Papierowe mini kwiatuszki - słoneczny żółty,
Tęczowy woreczek - mały,
Ćwieki - kratka czerwona,
Ćwieki - biało-czerwone 4,5mm,
Ćwieki - miedź gładkie 4,5mm,
Klej Magic.


Pozdrawiam majowo z konwaliami na stole! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz