wtorek, 22 maja 2012

Produkt miesiąca - LO z cyniami

Witam w kolejnej odsłonie produktu miesiąca CraftManii! Przypominam, że w maju są to ozdobne ćwieki antyczne, które u mnie dziś służą głównie jako piękne wypełnienia kwiatków. Kwiatki owe nazwałam cynie, bo jakoś tak mi się skojarzyły najbardziej :)
Cynie obrosły więc zielone, ogrodowe LO z moją córeczką w roli główniej. Praca bazuje na zielonym papierze kolekcji Summer Kitchen oraz dodatkach czerwieni. Jest tu także duży słoik wycięty z papieru z tejże kolekcji - pozbawiłam go środkowej części i zamieściłam tam szybkę - dzięki temu powstał efektowny shaker box.

 Antyczne dekoracyjne ćwieki są idealne jako wypełnienie moich kwiatów:


Materiały:
Papier Lemonade Summer Kitchen 02, 03, dodatki;
Perlen Pen brązowy
Ćwieki antyczne stare złoto mix

Jeśli Wam się spodobały moje cynie, mam dla Was niespodziankę! Już lada moment znajdziecie u nas kurs krok po kroku jak powstają te kwiatki. 

Miłego dnia! Bea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz