piątek, 28 września 2012

Produkt miesiąca - kolorowe ćwieki

Cześć,

Jeszcze do końca weekendu nasz produkt miesiąca - jednokolorowe ćwieki mają niższe ceny. Dziś chciałabym pokazać Wam pracę z ich wykorzystaniem.


Przygotowałam pastelową karteczkę dla dziewczynki na 5 urodziny.


Kartkę stworzyłam z różowych papierów Galerii Papieru oraz papieru Melissy Frances, który bardzo ładnie się z nimi komponuje. Pod papier MF podłożyłam różowy cieniowany papier z kolekcji Cudowne Lata. Border wycięłam z różowego papieru w paseczki i zwieńczyłam białą koronką.

Ukwieciłam ją stokrotkami 3D, które spięłam malutkimi białymi ćwiekami z zestawu biało-czarnego. Kwiatki wycięłam z różowego cieniowanego papieru oraz różowego papieru z kolekcji Usłane różami.


Bardzo lubię wykańczać rogi kartek ćwiekami albo kropkami pereł w płynie. Tym razem użyłam różowych, soczystych ćwieków


 Kropki białych perełek położyłam natomiast na obręczy ramki.


miłego weekendu

Ania

3 komentarze: