poniedziałek, 3 września 2012

Makowa kartka

Witam wszystkich serdecznie!







Dzisiaj chciałabym Wam pokazać makową karteczkę, jaką ostatnio zrobiłam.
Jako bazę użyłam papieru The Scrap Cake, One Moment in Time - Tak Wiele Zostaje. Dodałam stempel z tekstem, własnoręcznie zrobione maki (według tego kursu), do których naprawdę w środki nasypałam maku (!) i kilka wykrojnikowych akcentów podklejonych taśmą piankową.

Kompozycję rozjaśniłam kremowymi mini kwiatuszkami i perłowym ćwierkiem kremowym. Dodałam też kilka kropelek zrobionych przezroczystym Glass Effekt Gel.

I tyle! Mam nadzieję, że obdarowanym się spodoba!
Pozdrawiam Was serdecznie!
Anuszka


Materiały, których użyłam:
papier The Scrap Cake, One Moment in Time - Tak Wiele Zostaje
taśma piankowa 3D
klej Magic z precyzyjną końcówką
kremowe mini kwiatuszki papierowe
perłowe ćwieki kremowe
przezroczysty Glass Effekt Gel

1 komentarz: