środa, 20 marca 2013

Przywoływanie wiosny

Cześć,

Wszyscy marzyliśmy o białych świętach i zaklinaliśmy pogodę. Chyba przy tym zaklinaniu zapomnieliśmy, że trzeba dodać o które święta nam chodzi.
Dlatego na dzisiaj, tydzień przed Wielkanocą i w pierwszy dzień kalendarzowej wiosny mam dla was radośnie kolorową karteczkę. Na poprawienie humoru :)


 Do radosnych kartek idealnie nadają się papiery Galerii Papierów. Mają dość żywe kolory, które jednocześnie nie rażą. Tym razem wykorzystałam Wielki błękit 05, Lekcja miłości 01 i Cudowne lata 08.


Zachwycona masą Marthy Stewart wykorzystałam ją i tym razem pod postacią ramki. W ramkę wpięłam mały pastelowy ćwiek oraz żakardowy ćwiek, przy którym umieściłam białą, łososiową i błękitną różyczkę.


Nie mogło zabraknąć także perłowych kropek. Za pomocą białego Perlen Pena zrobiłam je na dole kartki oraz na białej koronce.


Perlenem przyozdobiłam także chorągiewki na górze kartki. Dodatkowo do dłuższej przywiązałam różowy guzik.

Wiosno - przyjdź !


2 komentarze: