czwartek, 28 marca 2013

Sweterkowa ramka

Witajcie!

Gdy pierwszy raz zobaczyłam papiery Piątek Trzynastego, wiedziałam, że muszę z nich stworzyć coś przytulnego. :)
Postanowiłam przerobić podkładkę pod szklankę (dość wątpliwej urody), na ramkę z moim zdjęciem z dzieciństwa.
 Bazą pracy jest papier 100% Miłości, do którego dodałam rewelacyjne elementy z arkusza 100% Szczęścia.
Do tego odrobina koronki, róża i mały biały kwiatuszek.
Chorągiewka została przyklejona do wykałaczki, a na samym dole wisi ozdobny tag.

Czy i Wy zachowujecie jeszcze zimowe wspomnienia, czy czekacie już na wiosnę?
Pozdrawiam serdecznie,




Produkty, których użyłam:
Piątek Trzynastego - 100% Miłości
Piątek Trzynastego -100% Szczęścia
Papierowe kwiaty białe
Papierowe mini białe kwiatuszki
Klej Magic z precyzyjną końcówką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz