poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Romantyczna zawieszka - wyzwanie kwietniowe

Witajcie!

Dziś ostatnia z inspiracji na kwietniowe wyzwanie, którym jest  jest mediowa praca. Macie jeszcze dwa dni - może się skusicie :)  Szczegóły znajdziecie tutaj.

Ja postanowiłam stworzyć romantyczną zawieszkę.

Oprócz tego, że tło wytłoczyłam folderem do embossingu, podrasowałam je nieco tuszami i rozcieńczoną farbą modelującą, którą stopniowo barwiłam odrobiną farby akwarelowej, aby uzyskać brązowy kolor. Do tego dodałam kropelki białego Perlen Pena.
Do tego ramka zrobiona z masy plastycznej Clay, trochę kwiatów i świecidełek. :)
I na zakończenie kokardka z mini ćwiekiem 8mm.
A jak Wasze mediowe poczynania? :)
Pozdrawiam serdecznie,



Produkty, których użyłam do stworzenia zawieszki:
UHK - My Dear Watson, Świadek
The Scrap Cake - One Moment In Time, Tak wiele zostaje
pasta modelująca biała 200 ml
Perlen Pen - biały
masa plastyczna Clay - kolorowa
masa plastyczna Clay - biała
papierowe różyczki małe - różowe
dziurkacz - brzoza 2,5 cm
ćwieki białe perły 8 mm

1 komentarz:

  1. Cudowna..romantyczna praca:)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń