poniedziałek, 10 czerwca 2013

Byliśmy na VI Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingowym

Jesteśmy już po VI Warszawskim Zlocie - jak zawsze było gwarno, wesoło i tłoczno :)

Dziękujemy bardzo Organizatorom za świetną salę z mnóstwem miejsca i za całość włożonej pracy w przygotowanie imprezy! I oczywiście już zapowiadamy się na kolejny rok :)

Dziękujemy też wszystkim tym, którzy odwiedzili nasze stoisko, za dobre słowo, uśmiech i miłą atmosferę pracy dla męskiej części naszej ekipy.

Szczególne podziękowania od Tęczowej Załogi dla naszego nieocenionego szefa, który dzielnie trwał na posterunku, choć do końca nie było wiadomo, czy będzie mógł się wybrać

Dla wszystkich, którzy być nie mogli w tym tygodniu na półkach sklepowych pojawi się sporo nowości i uzupełnień - z naszymi nowymi ćwiekami na czele.

A tu kilka fotek w dowód na to, że byliśmy i świetnie się czuliśmy :) 

Widok z oddali:
 Tęczowa Kamilka i Tęczowa Ania
 Tu z szefem, Krzysiem, wraz z Karmelkiem Tęczowa Kamilka i Tęczowa Bea.
A tak się rozkładaliśmy.... było tego troszkę :) Ale widać, że i pomoc była! (Dziękujemy)
Rzut oka na "półki":




 A tak miło przy kasie było ;)


Pozdrawiamy i do zobaczenia na zlocie za rok!

A już jutro w sklepie pojawią się nasze nowe perły! Zapraszamy!

11 komentarzy:

  1. ooo, a na pierwszym zdjęciu, pierwszy plan w paseczki :)to ja :) pozdrawiam! tylko jakaś taka smutna... jak nie ja zupełnie :P
    Honorata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba raczej pogrążona w rozmowie :)

      Usuń
    2. poznałam, poznałam - nawet wspólnie kartkowałyśmy z Enczą :)

      Usuń
  2. Jakże ja czekam na te perły :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mi żal że nie mogłam być z Wami...... .

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie i na temat :) A ćwieki z bliska i z daleka są cuudne! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszymy się, że na żywo nic nie tracą w Waszych oczach :) i czekamy na nowe prace z ich uzyciem :)

      Usuń
  5. Uwielbiam całą Waszę ekipę, takiej radości i uśmiechów jak u Was, to nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń