piątek, 21 czerwca 2013

Romantyczny zestaw upominkowy

Witajcie

Moja fascynacja motylami trwa :) Wg mnie  to bardzo wdzięczny motyw na kartki czy drobne niezobowiązujące upominki - może być nawet w pracah męskich - tylko w mniej romantycznej odsłonie niż poniższa  inspiracja.

Na dzisiaj przygotowałam zestaw upominkowy - naszyjnik i kartka z motylem w delikatnej, jasnej kolorystyce, z nutką shabby chic. 

Główną ozdobę stanowi okazały ornament wykonany stemplem Viva i szarobrązowym tuszem oraz motyl z białej  masy Clay

ornament dodatkowo zdobią  śliczne półperełki w kolorze cappucino i kropki perlen-pena, a motyla wieńczy szary perłowy ćwiek 

 nie mogło zabrakanąć odrobiny gazy, maszynowych przeszyć i postarzeń, które dopełniają całości. Brzegi motylich skrzydełek pokryłam odrobiną dopasowanego kolorystycznie brokatu - pięknie lśnią.


Dodatkowo powstał - utrzymany w tej samej kolorystyce naszyjnik.. Do jego wykonania użyłam m.in.  ażurowej bazy i zawieszki w kształcie róży



dodatkowo uzyłam kleju magic - zarówno do mocowania elementów kartki jak i naszyjnika.

miłego weekendu !

 -




1 komentarz: