poniedziałek, 23 września 2013

Mapkowa kartka

Witajcie!

W tym miesiącu bawimy się mapką, którą znajdziecie tutaj.
Ja przygotowałam kartkę dla małego chłopczyka.

Całość jest lekka i ażurowa dzięki serwetce wyciętej z papieru UHK - Sklepy Cynamonowe, Creme Brulee i ramce z masy Martha Stewart.
Do całości dodałam listki wycięte z papieru Lemonade - Vintage Garden 02.
Nie mogło zabraknąć ćwieka perłowego i perłowych pręcików. Całość wieńczą kkropelki zrobione białym perlenpenem.
Z mapką pracuje się bardzo przyjemnie, dlatego też mam nadzieję, że skusicie się na nasze wrześniowe wyzwanie. :)
Pozdrawiam,

Produkty ze sklepu, których użyłam do zrobienia kartki:
Lemonade - Vintage Garden 02
Ćwieki perłowe białe
Perłowe pręciki białe
Biały perlenpen
Klej Magic z precyzyjną końcówką 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz