piątek, 30 stycznia 2015

Elwira - guzik z pętelką

Serdecznie witamy! 
Dziś na blogu kolejna nasza nowa twarz - Elwira! Koniecznie przyjrzyjcie się jej twórczości! Pięknie jest!




Witajcie!

Mam na imię Elwira. Prowadzę kreatywnego bloga pod nazwą guzik z pętelką”. Kiedy byłam  małą dziewczynką, zaszywałam się w swoim małym pokoiku na osiedlu z betonowej płyty i tworzyłam coś z niczego. Były to czasy późnego PRL-u, kiedy posiadanie chińskich kredek i zapachowych gumek było spełnieniem marzeń. Dzisiaj jestem dużą dziewczynką, ale pasja tworzenia pozostała, a mały pokoik zamieniłam na pracownię. Dziś jedynym ograniczeniem tworzenia jest nasza własna wyobraźnia, bo wybór materiałów przyprawia o kolorowy zawrót głowy.

Kilka lat temu buszowałam w internecie w poszukiwaniu albumu na zdjęcia i natknęłam się na scrapbooking. Było to dla mnie olśnienie, iluminacja, oczarowanie. Po prostu zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Ta miłość trwa do dziś, co więcej - rozwija się, kwitnie, jest pełna niespodzianek i ciągle odkrywam w niej coś nowego.

Cieszę się niezmiernie, że przyjęto mnie do Tęczowej Załogi i  będę miała przyjemność dzielić się z Wami moją miłością do scrapbookingu na blogu CraftManii.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz