środa, 28 stycznia 2015

Kasia - Pasje Kejt

Witajcie!

Tak, jak obiecaliśmy, od dziś przedstawiony nasze nowe twarze :) Jako pierwsza Kasia:


Witam,mam na imię Kasia.
Prywatnie mama i żona. Z wykształcenia fizjoterapeutka, natomiast z zamiłowania od zawsze dusza artystyczna:). Kochająca ognisko domowe, spokój i chwile spędzone w rodzinnym gronie. Nieco zakręcona, czasem roztrzepana, nagminnie zbyt wrażliwa, melancholijna, często z głową w chmurach. Nieustannie poszukująca nowych wyzwań i inspiracji..
Moja miłość do scrapbokingu zrodziła się z początkiem 2014r.... niespodziewanie i pozostała do dziś. Jest on dla mnie odskocznią od zgiełku codziennych obowiązków, chwilą relaksu, uspokojeniem bałaganu myśli i bujaniem w obłokach.
W moich pracach znajdziecie wszystko TO.... co mi w duszy gra:). Najbliższe mojemu sercu są kartki na różne okazje, albumy, wianki, LO, szczególnie... oprócz wspaniałych papierów, kocham kwiaty i tekturki, które są stałym elementem moich tworów:).
Moje prace możecie śledzić na http://www.pasjekejt.blogspot.com/.
Cieszę się niezmiernie, a jednocześnie jestem zaszczycona z możliwości dołączenia do tak wspaniałego DT CraftManii. Mam nadzieję, że podołam oczekiwaniom i uwolnię wszystkie pokłady inspiracji, które tkwią gdzieś w mojej głowie:).

 Pozdrawiam serdecznie!







2 komentarze: