środa, 7 października 2015

Moc życzeń - w fioletach

Witam serdecznie :)
Dziś przygotowałam kartkę uniwersalną - na każdą w zasadzie okazję, bo zawsze "moc życzeń" jest mile widziana :)  swoją drogą - uwielbiam ten wykrojnik ;)

Kartka ma bardzo bogate tło, do stworzenia go wykorzystałam koronki bawełniane i papierowe, pastę strukturalną, metalowe kwiatki (które pokryłam gesso i pomalowałam na pasujące mi do całości kolory) i przeróżne farby. Powstała fajna faktura i kolory takie, jakie mi się wymarzyły :)









Ze sklepu:
metalowe kwiaty stare złoto
ćwieki antyczne miedź gładkie 4mm
mgiełka kredowa pastel yellow
mgiełka kredowa lilac
mgiełka perłowa olive green
mgiełka perłowa violet
medium pękające
gesso
pasta strukturalna biała
Niedzielny Poranek - UHK

Pozdrawiam
Agata, vairatka

1 komentarz: