niedziela, 18 października 2015

Moodboardowy Tag "Happy"

Witam niedzielnie :) 
Dziś moja kolej na inspirację urodzinową. Przygotowałam mediowy tag z napisem HAPPY, ponieważ życzę CraftManii szczęścia na te kolejne sto lat działalności :)

Na tagu umieściłam z naszej tablicy: błyskotki, kwiaty, gałązkę, tiul, buteleczkę, kolory - różowy i turkusowy oraz złoty.

Dla przypomnienia - tak wygląda nasza tablica:

A oto mój tag:
Wszystkie kwiatki (papierowe i metalowe), tekturkę, napis przykleiłam przy pomocy żel medium:
różowy ćwiek - kryształek idealnie się wkomponował, ale także pełni tu funkcję mocującą dość sztywny tiul, którego nie mogłam inaczej poskromić:
a spod kwiatków wystają moje ulubione białe pręciki - gronka:

Zapraszam do udziału w zabawie - swoje prace możecie wklejać w TYM poście (tam znajdziecie też dokładne zasady naszej zabawy :)

Wykorzystane materiały:
   
  
  
  
 

Pozdrawiam, Yvette :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz