czwartek, 30 sierpnia 2012

XV wyzwanie - Kobiecy notes

Wakacje dobiegają końca tak samo jak nasze wyzwanie - Wakacyjny misz masz. Moja praca, chyba ostatnia z naszej Tęczowej Załogi, to notes z wymiennym wkładem oprawiony w pastelowe, czyste i jasne kolorki oraz ozdobiony typowymi kobiecymi akcentami -  sukienką i kwiatami.
Sukienka jest umieszczona na jasnoturkusowym tle z książeczki Sweet Childchood , z tego zeszytu pochodzi także kolejna, jasnopomarańczowa warstwa papieru, która w rogach ma ręczne robione przeszycia.




Postarałam się aby na okładce znalazły się wszystkie podane wytyczne - jest więc embossing - białe tłoczone tło oraz embossingowane na gorąco krawędzie notesu.


Użyłam też odrobiny brokatu w środku kwiatka oraz brokatowy proszek do embossingu. Kwiaty, to kolejny spełniony warunek - są, zarówno różowe mini kwiatuszki, jak i kwiatek kręcony samodzielnie, kwiatki z wykrojników, a nawet florystyczne tłoczenia.

By dopełnić całości sięgnęłam po stemle - napis na grzbiecie "notes" i na froncie "Dla Ciebie".




Ponadto użyłam:
Ćwieków perełek
Perłowych pręcików
Perlenpenów - białego i transparentnego
Kleju Magic

Pozdrawiam i dziękuję za uwagę :)
Bea

1 komentarz: