wtorek, 16 października 2012

Gwiazdkowy ćwiek epoksydowy

Cześć,

Do świąt jeszcze daleko, więc ani trochę nie czuję świątecznego klimatu. Jednocześnie gwiazdka na epoksydowych ćwiekach prosiła się o wykorzystanie jej motywu. I tak powstała kartka z gwiazdką z nieba.


Kartkę wykonałam z szarych i miętowych papierów Love song, które idealnie pasują do błękitnego ćwieka epoksydowego z gwiazdką. Podstawą kartki jest szary, jednokolorowy papier z białym motywem kwiatowym. Dodałam do niego białe obramowanie uzyskane dzięki zembosingowaniu motywu ślicznego, stemplowego bordera.


Warstwową gwiazdkę wycięłam z papierów Only you i Love me tender. W najwyżej położoną gwiazdkę wpięłam epoksydowy ćwiek, który zainspirował mnie do wykonania tej kartki. Ramiona wszystkich gwiazdek ozdobiłam białymi kropkami Perlen Pena.


Białym Perlen Penem pokryłam także napis Gwiazdka z nieba. Dzięki temu stał się lekko wypukły i błyszczący.


pozdrawiam,
Ania

1 komentarz: