poniedziałek, 8 października 2012

Ślubnie z perłami i świerszczem

Witam jesiennie!


Na dworze już piękne październikowe kolory, ale w scrapach jeszcze jesiennego klimatu nie czuję, zimowe kolekcje za to uwodzą mnie bardzo, zwłaszcza, że wśród nich można znaleźć nie tylko świątecznie - śnieżynkowe motywy ;) Ślubne eksplodujące pudełko zrobiłam właśnie z papieru 06 pochodzącego z kolekcji Świerszcz za kominem
Pobawiłam się wykrojnikami, korzystałam z gąbeczek dystansujących i użyłam garść detali dostępnych na półkach CraftManii.
Na wieczku jest kokarda udekorowana perłowym ćwiekiem.
Wokół młodej pary umieściłam białe różyczki, białe goździki i perłowe pręciki. Małe perłowe kropeczki widoczne gdzieniegdzie zrobiłam za pomocą perlen pena.
Babeczka zwieńczona jest koronkową kokardką i ćwiekiem, a prezent przewiązałam rypsową tasiemką i ozdobiłam mini kwiatkami.


Miłego dnia!

2 komentarze: