poniedziałek, 22 października 2012

jesienne pudełeczko

Witam serdecznie!

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić maleńką pracę z obecnym produktem miesiąca, czyli ćwiekiem epoksydowym.
Chciałam zrobić coś małego, troszkę jesiennego i z przymrużeniem oka. :)

Pudełko po zapałkach obkleiłam papierem Dreamer - Sweet Dreams. Następnie dodałam trochę chlapań akwarelką, kawałek juty i sznurka. Do tego produkt miesiąca, czyli ćwiek epoksydowy z zestawu numer 23 umieszczony w metalowym kwiatku.
Dodałam również linijkę z zestawu naklejek Dreamer 6x12 i kropelki zrobione przezroczystym Glass Effekt Gel.
W środku natomiast znalazło się stare zdjęcie z cytatem naszego wieszcza. :) Środek wykleiłam papierem Dreamer - Day Dreaming.
Wszystko oczywiście podklejone dużą ilością taśmy piankowej.
A czy Wam podoba się takie drugie życie pudelka po zapałkach?
Pozdrawiam serdecznie,
Anuszka


Produkty ze sklepu, których użyłam:
Dreamer - Sweet Dreams
ćwieki epoksydowe 23
metalowe kwiaty ozdobne
zestaw naklejek Dreamer 6x12
Glass Effekt Gel
Dreamer - Day Dreaming
klej Magic z precyzyjną końcówką

4 komentarze: