czwartek, 23 sierpnia 2012

LO ze słoneczkiem

Witajcie


Lato co prawda się kończy, ale nigdy nie jest za mało słońca w naszym życiu i w naszych pracach :) 
Kiedyś podczas letniego spaceru zrobiłam synkowi "sesję fotograficzną" na łączce i jedno ze zdjęć w wersji czarno białej idealnie przypasowało do mojej koncepcji scrapa w kolorystyce czarno żółtej. Papier sam w sobie ma odrobinę żółtych plamek, resztę dorobiłam sobie sama przy pomocy ecolinowej mgiełki :)


Słoneczko jest gotowym elementem, ale "przedłużenie" blasku zrobiłam przy pomocy perlen pena:


Czarne i żółte guziczki jako uzupełnienie kompozycji, zdjęcie przymocowałam cytrynowym ćwiekiem:



Do zrobienia pracy użyłam:
guziki Fresh
guziki szachownica (odwrotną stronę)
ćwieki pastelowe
perlen pen czarny
perlen pen żółty
stemple kwiaty


Pozdrawiam, Yvette :)

1 komentarz: