wtorek, 28 sierpnia 2012

Wakacyjne wyzwanie wg Ani

Cześć

To już ostatni tydzień z wakacyjnym wyzwaniem Craftmanii. Serdecznie zapraszamy do zabawy. Może zainspiruje was przygotowana przeze mnie zawieszka?


Zawieszkę przygotowałam na podkładce do piwa, którą pokryłam pastą strukturalną, postemplowałam i wycieniowałam tuszami. Aby wypełnić narożniki pozostałe po nałożeniu ramki, odbiłam na nich kawałki ornamentowego motywu. Samą ramkę podkreśliłam przeszyciami oraz kropkami białego Perlen Pena.

Głównym elementem pracy jest kamea, która została pokryta wieloma mediami, w tym turkusowym tuszem oraz przezroczystym embossingiem.






Drugim motywem zdobniczym jest kompozycja wykonana z białego kwiatka z błękitnym środkiem z perłowego ćwieka oraz tekturowych gałązek. Gałązki podkreśliłam miętowym Perlen Penem oraz brokatem.



miłego końca wakacji :)

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz