poniedziałek, 6 sierpnia 2012

XV wyzwanie - tag z rodzinnym zdjęciem

Witam wszystkich serdecznie!

Obecne wyzwanie zainspirowało mnie do stworzenia taga ze starym zdjęciem rodzinnym. A na nim moja mama, z czasów kiedy była słodkim brzdącem i mój dziadek, z czasów, kiedy jeszcze nie miał wąsów. ;) Postanowiłam użyć wszystkich wytycznych i tak powstała taka oto praca:

Kolor turkusowy znalazł się na papierze Dreamer - Night Fever, który wycięłam na kształt taga i obszyłam ręcznie nitką. Dodatkowo zanim nakleiłam zdjęcie, dorzuciłam element z tej samej kolekcji.
Nie mogło również zabraknąć stempli. Nawet dwóch. :) W moim wykonaniu to bardzo duża liczba. :)
 
Embossing przydał się przy robieniu srebrzystej etykietki, do której świetnie wpasowały się ćwieki antyczne srebro 6 mm. Wycięłam ją przy użyciu wykrojnika, następnie pokryłam warstwą srebrnego tuszu pigmentowego, zembossowałam bezbarwnym pudrem i posypałam pudrem distress, aby osiągnąć bardziej chropowaty efekt. Ponieważ efekt nie do końca mnie zadowolił, potuszowałam całość raz jeszcze. Pod spód przykleiłam naklejkę z zestawu Dreamer Stickers 6x12.
Dodałam białego, papierowego kwiatka.
A na koniec została mi ostatnia wytyczna - moja. I okazało się, że jest dla mnie najtrudniejsza. :) W końcu oszacowałam, że moja mama ma na tym zdjęciu ok. 5 lat, więc wycięłam tę liczbę z kartonu, potuszowałam i posypałam srebrnym brokatem i podkleiłam taśmą 3d.
Bardzo lubię to zdjęcie, być może ze względu na szalone kokardy, jakie miała moja mama we włosach. Mam nadzieję, że ten tag jest wystarczająco dobrą dla niego oprawą. :)
Pozdrawiam serdecznie,
Anuszka



Produkty ze sklepu, którzych użyłam:
Papier Dreamer - Night Fever
Dreamer - Elements 12x12
Dreamer Stickers 6x12
Ćwieki metalowe antyczne srebro 6 mm
Kwiatki papierowe białe 
Dwustronna taśma klejąca 3d
Klej Magic z precyzyjną końcówką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz