sobota, 5 kwietnia 2014

Kwiecień plecień - wyzwanie kwietniowe

Witamy kwietniowo! 
Jak głosi przysłowie "kwiecień plecień..." i tym właśnie stwierdzeniem inspirowane jest wyzwanie tego miesiąca! :) : Po prostu pleciemy!

Zasady wyzwania:

1. Wykonaj dowolną pracę z wykorzystaniem motywu plecionego ( luźna interpretacja, ale widoczny motyw pleciony lub przeplatany).

2. NIE musisz używać materiałów z naszego sklepu - więc bawić może się każdy :)

3. Praca może być zgłoszona maksymalnie na TRZY wyzwania ( łącznie z naszym )

 4.. Zamieść swoją pracę na blogu lub w galerii internetowej a następnie dodają ją za pomocą inklinz, narzędzia umieszczonego na samym dole tego posta.

5. Zabawa trwa do końca kwietnia.

6. Każdy kto nadeśle pracę otrzyma tradycyjnie rabat w wysokości 15% na jednorazowy zakup produktów Dolina Tęczy

7. Dodatkowo autor najciekawszej pracy otrzyma wybrany przez siebie zestaw ćwieków Dolina Tęczy.

Pierwsza inspiracja od Tęczowej Załogi:


Moja praca, ze względu na zbliżające się święta to kartka wielkanocna. Nie, nie uplotłam koszyka, ale z przeplatanych pasków papieru stworzyłam obramowanie centralnej kompozycji. Do kartki użyłam papierów K&Company oraz dodałam brązowego Kapuśniaczka Galerii Papieru.



Widzieliście już nasze nowe wzory ćwieków?? Sprawdźcie koniecznie! Piękne są - ten, który użyłam to kryształ dymny 16mm - jest po prostu wyjątkowy! Do kompozycji wykorzystałam garść kwiatków i dodatków: brązowe Doliny Tęczy, kremowe różyczki mini, mini kwiatuszki kremowe, półperełki oraz masę clay i foremki.


 Pozdrawiam - Bea


3 komentarze:

  1. Cudna kartka! I te piękne gniazdko w otoczeniu kwiatów robi wrażenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W komentarzu na moim blogu jest napisane ze moja kartka nie bierze udziału w wyzwaniu bo powinna byc zgłoszona tylko na 3 wyzwania i jest nie rozumiem tego komentarza.

    OdpowiedzUsuń