wtorek, 1 kwietnia 2014

Zakładki do książek w stylu retro

Witam! 
Chciałabym dzisiaj pokazać zakładki do książek, jakie zrobiłam na wymianę zakładkową, która odbyła się na ostatnim Skrapowisku. Ponieważ uwielbiam kolor kartek w starych książkach, postanowiłam zrobić własnie takie "stare" zakładki. Są one nieco inne niż klasyczne zakładki, ponieważ są przyczepione do gumki i zakłada się je na książkę.

Głównymi ozdobami w dwóch zakładkach są ogromne, piękne ćwieki - w jednym środek wypełniłam malutkim obrazkiem motylka - wycięłam go przy pomocy dziurkacza (koło 1cm) a w drugim środek stanowi ten sam papier, który jest w tle. W trzeciej zakładce turkusowe ćwieki stanowią element ożywiający dość jednolitą kolorystykę pracy.






Użyłam:


Pozdrawiam






1 komentarz:

  1. Cudne!!! :)
    Miałam okazję podziwiać je na Scrapowisku :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń