wtorek, 15 kwietnia 2014

Maleńkie Cuda

Witajcie

Z okazji premiery najnowszej kolekcji LemonCraft  Maleńkie Cuda mamy dla Was garść świeżutkich inspiracji. Papiery są przepiękne - w delikatnej pastelowej kolorystyce, z mnóstwem  smaczków w postaci uroczych kwiatuszków i dziecięcych obrazków. Nie mogłyśmy się doczekać, żeby je pociąć.


 Zrobiłam dwie proste i delikatne kartki z okazji Chrztu - różową wersję dziewczęcą i niebieską - chłopięcą ( może też być odwrotnie :) ) wykorzystałam papier 05, 04 i 02.





Dodatkowo użyłam:

taśmę ozdobną - beżowa koronka
biały perlen-pen


Ja zakochałam się w delikatnej urodzie tej kolekcji od pierwszego wejrzenia i jak tylko dostałam je w swoje ręce od razu musiałam coś zrobić. Choć jest tu mnóstwo pięknych detali dziecięcych zrobiłam też kartkę wielkanocną :) - przy niej połączyłam nowy papier z papierem z kolekcji Tylko Mnie Kochaj.




Użyłam też

 kwiatków doliny Tęczy,
mini kwiatuszków,
różowych ćwieków,
masy clay i foremek,
dziurkacza liści róży,
 róż primy,
 kryształków samoprzylepnych,
 pręcików różowych
i kleju magic.

Mnie w kolekcji najbardziej zauroczyły kwiaty przy brzegach papierów oraz jej delikatne kolory. Dlatego do jednej z pierwszych prac wybrałam narożnik z niezapominajkami. Pomimo, że kolekcja ta jest typowo dziecięca, stworzyłam z niej kartkę uniwersalną.





Wykorzystane materiały:
Maleńkie cuda 05
Maleńkie cuda 07
Ćwieki białe perły
Białe kwiaty
Mini kwiatuszki różowe
Małe białe różyczki
Biały perłowy Perlen Pen
Dziurkacz gałązka
taśma 3D
klej Magic


Nasze prace pokazują, jak uniwersalna jest ta kolekcja :)  Czujecie się zainspirowani?

miłego wieczoru

Tęczowa Załoga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz