wtorek, 22 kwietnia 2014

Materiałowy warkocz

Witajcie

Mam dla was kolejną inspirację w ramach naszego kwietniowego wyzwania Kwiecień plecień.


Do stworzenia kartki wykorzystałam papier Lycoperdon, który idealnie oddaje chłodne dni w czasie kwietniowych przeplatanek. Do tego dołożyłam serwetkę lekko zabarwioną na turkusowo i kwitnące kwiaty, jako oznaki ciepłych dni.


Mój element pleciony to warkocz z tkaniny, który użyłam do przepasania kartki. Aby ułatwić sobie zaplatanie go, końcówki związałam w supełek i przypięłam go szpilką do poduchy.


Po środku kartki umieściłam różowy kwiat, który udrapowałam z białych dużych płatków, płatka mini kwiatuszka w kolorze różu i ćwieka z perłą.



Aby uzupełnić kompozycję dodałam mini ćwieki w kolorze różowym, zielonym i jasnoturkusowym.

miłego dnia

1 komentarz: