wtorek, 19 czerwca 2012

Album dla tatusia

Zbliża się Dzień Ojca, warto więc wyjątkowo uhonorować tatusiów i dać im, poza codziennym zaufaniem, oddaniem i miłością, także jakiś specjalny prezent. Poniżej znajdziecie pomysł na taki właśnie upominek - album. Wybrałam kolory dziewczęce i motywy kwiatowe - mimo że album jest dla mężczyzny, bohaterką jest dziewczynka - idealne więc są papiery Lekcji Miłości i Cudowne Lata.

Na okładce rozeta wykończona ćwiekiem żakardowym - różowe kwiaty.


Dodatkowo ozdobiłam pierścień bindujący kwiatkiem z pięknym pastelowym ćwiekiem epoksydowym i zawieszkami - ze zdjęciem małej Nadii i serduszkiem metalowym - kłódką.


Baza albumu jest niewielka, pocztówkowa, ale za to albumik ma sporo stron i emocji - mam nadzieję, że tatuś małej bohaterki się wzruszy.


Bohaterka mojego albumu jest jeszcze mała, ale także doda coś od siebie - podpis. Bardzo łatwo jest wykonać taki list od maluszka - a na pewno świetnie wzbogaci nasze prace.
Wystarczy kartka papieru, farba i pędzel oraz mała rączką. Rączkę pokrywamy farbą, odbijamy na papierze, czekamy aż wyschnie i mamy "podpis".


Poniżej jeszcze kilka przykładowych stron:


Metalowa wskazówka jest świetnym zamknięciem dla "schowka":

Pozdrawiam Was! Miłego dnia!
Bea

1 komentarz:

  1. piekny! ja tez zrobilam albumik :) tylko ze my juz po dniu taty :P u nas byl 17 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń