wtorek, 5 czerwca 2012

Produkt miesiąca - słodkie pastele Ani

Witam serdecznie


W tym miesiącu prezentujemy Wam guzikowe inspiracje. Dlatego przygotowałam dla was kartkę z dwoma zastosowaniami guzików.


Do stworzenia kartki wykorzystałam cudowne, pastelowe papiery z książeczki Jasna strona życia. Idealnie pasują do niej guziki aż z paru zestawów - różowe z zestawu pastelowe kropki, błękitne z zestawu zimowego, zielone z zestawu fresh.
Zielony guzik wykorzystałam jako środek rozetowego kwiatka. Aby dopełnić środek kwiatka, podłożyłam pod guzik mały kwiatek z zestawu jeansowego. Sam kwiat zrobiłam z koronki i pasków papieru.
Różowy i niebieskie guziki, posłużyły mi do stworzenia ozdobnika na dole kartki. Aby je urozmaicić, nałożyłam na nie kropki Perlen Penów - kontrastowo łososiowy i błękitny.


Aby dodać kropkę nad "i", nałożyłam kropeczki białego Perlen Pena.


pozdrawiam

Ania

2 komentarze: