piątek, 29 czerwca 2012

Karteczka w pastelach

Witam wszystkich serdecznie!


Kolekcja One Moment In Time - The Scrap Cake wreszcie weszła w moje posiadanie. :) Od razu mówię - kocham ją za jej przepiękne, niesamowicie cudowne, pastelowe, ale nie przesłodzone kolory.
Postanowiłam zrobić z niej użytek tworząc pastelową karteczkę.


Wykorzystałam papiery W Mych dłoniach i Jeśli uchwycisz chwilę, na których wytłoczyłam kropeczki.


Do tego nieco wykrojnikowych wycinanek i kwiecistych motywów. Karteczkę ozdobiłam małymi różowymi różyczkami.Do tego zawieszka kluczyk i kokarda z perłowym ćwiekiem.

 

I już! :) Pozdrawiam serdecznie,
Anuszka


Produkty ze sklepu, których użyłam:
One Moment in Time - Jeśli uchwycisz chwilę - P05
One Moment in Time - W mych dłoniach - P06
Papierowe różyczki różowe małe
Zawieszki klucze
Ćwieki perły białe 12 mm
Klej Magic z precyzyjną końcówką

1 komentarz: