wtorek, 26 czerwca 2012

XIV wyzwanie - dwie kartki

Witajcie


Dziś chciałabym przedstawić moją interpretację mapki, która jest tematem czerwcowego wyzwania w CraftManii.



Wykorzystując mapkę wykonałam dwie bliźniacze kartki gratulacyjne dla maluszków.  W obu użyłam  tych samych dziecięcych motywów, zachowałam identyczny układ dodatków i ten sam napis.  Dobór papierów zadecydował o tym, ze kartki choć bliźniacze, są  jednak w zupełnie innym stylu.


Pierwsza z nich - utrzymana jest w klimacie retro głównie za sprawą papierów One Moment In Time. Klimatu dopełniają postarzenia tuszem, poszarpania, dodatek gazy i koronek.


 Aby nadać pracy warstwowości górne kartoniki oraz obrazki podkleiłam taśmą 3D


Koronkę i tasiemkę spina perłowy ćwiek w kolorze cappucino:


Druga kartka utrzymana jest w typowo dziecięcym słodko-kolorowym klimacie. Tym razem w roli głównej papier z kolekcji Cudowne Lata, uzupełniony odrobiną Babiego Lata. Całość jest prostsza, bardziej "równa i porządna"


 organzową tasiemkę spina tutaj ćwiek epoksydowy



W obu kartkach wykorzystałam stempelki z  dziecięcego zestawu  Vivy, mają motywy idealne do wycinania i kolorowania. Tym razem użyłam perłowych farbek akwarelowych.


Ciekawa jestem, która wersja Wam bardziej się podoba?

Pamiętajcie, ze jeszcze do soboty możecie przyłączyć się do naszego wyzwania, dodając swoją pracę pod tym postem

pozdrawiam serdecznie

Kamila

3 komentarze:

  1. Obie są bardzo fajne, ale zdecydowanie bardziej podoba mi się kartka retro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kartki, bardziej do gustu przypadła mi pierwsza z nich

    OdpowiedzUsuń