poniedziałek, 25 czerwca 2012

Jak pies z kotem - nostalgiczna kartka

Witajcie!




Dzisiaj jest 25 dzień miesiąca, czas na kolejną porcję inspiracji z pod znaku "jak pies z kotem".




Kolekcją, która świetnie nadaje się do miksowania z innymi, jest Wonderland. Dzięki temu, że jedna strona każdego papieru ma jasną stronę, pasują one do ogromnej większości nostalgicznych kolekcji. Tym razem zmiksowałam papier Quadrille z papierem Rosette z kolekcji Le journal marki UHK.


Papier Quadrille posłużył mi za bazę kartki którą ozdobiłam stemplowymi motywami.  Wycięłam z niego także małe kółeczka, które tworzą dolny border oraz okalają dużą rozetę. Z papieru Rosette wycięłam dwie rozetki oraz półkola na na border umieszczony pod koronką.


Rozety z papieru są tak piękne, że nie trzeba ich dodatkowo ozdabiać. Dlatego wpięłam w nie jedynie mini perełki - białą i błękitną.


Dodatkowo użyłam:
Biały Perlen Pen
Klej magic

pozdrawiam serdecznie

Ania

2 komentarze: